Звіти по доступу до публічної інформації
2022 рік
За 12 місяців 2022 року до Делятинської селищної ради надійшло 10 запитів на отримання публічної інформації, з них 7 запитів від однієї фізичної особи, решту -3 від юридичних осіб. На всі запити було надіслано відповіді і їх задоволено на скільки можливо. Тим запитувачам, які витребовували копії документів у великому обсязі, відповідальними виконавцями було надіслано реквізити рахунків для оплати витрат за викопіювання таких документів. В основному запити стосувалися нормативно-правових документів, автором яких є Делятинська селищна рада (положення, регламенти, рішення , розпорядження та ін.), питань, що стосуються екології та земельних відносин. 2 запити було надіслано електронною поштою, решту - 8 звичайними поштовими відправленнями та особисто. Всі з отриманих запитів були задоволені у встановлені законодавством терміни, відповідно до вимог Закону України "Про доступ до публічної інформації".
2021 рік
За 12 місяців 2021 року до Делятинської селищної ради надійшло 28 запитів на отримання публічної інформації. З них 26 електронною поштою, та 2 - звичайними поштовими відправленнями. Запити надходили від фізичних та юридичних осіб. У цьому періоді більшість запитів стосувалися питань охорони здоров'я, питань зі сфери земельних відносин, сфери надання соціальних послуг вразливим категоріям населення, питань використання коштів та ін. Всі із отриманих запитів було задоволено, деякі - частково, оскільки громада не володіє запитуваною інформацією у повному обсязі. На всі запити відповіді бьуло надіслано відповідно до вимог Закону України "Про доступ до публічної інформації".
2020 рік
За 12 місяців 2020 року до Делятинської селищної ради надійшло 15 запитів на публічну інформацію, з них 6 -особисто, 9 - електронною поштою. Запити надходили від фізичних осіб, представників дорадчих органів та об'єднань громадян, переважно стосувалися фінансових питань діяльності громади, питань зі сфери земельних відносин тощо. Всі з отриманих запитів були задоволені у встановлені законодавством терміни, відповідно до вимог Закону України "Про доступ до публічної інформації".
2019 рік
За 12 місяців 2019 року до Делятинської селищної ради ОТГ надійшли 13 запитів на публічну інформацію. З НИХ 3 - ПОШТОЮ, 5 - ЕЛЕКТРОННОЮ 5- ОСОБИСТО.
ЗАПИТИ НАДХОДИЛИ ВІД ЮРИДИЧНИХ (10) ТА ФІЗИЧНИХ (3) ОСІБ, ТА СТОСУВАЛИСЯ ПИТАНЬ ДІЯЛЬНОСТІ РАДИ, ІНФОРМАЦІЇ ПРО ОБ’ЄКТИ ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ, ОБСЯГУ ФІНАНСУВАННЯ ТА РЕМОНТУ ДОРІГ, ЗВІТІВ ПРО ВИКОРИСТАННЯ БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ ПО РІЗНИХ НАПРЯМКАХ, ІНФОРМАЦІЇ ПРО ЗАРОБІТНУ ПЛАТУ ТА ПРЕМІЮВАННЯ, ЗАХОДІВ ІЗ ЗАПОБІГАННЯ ТА ПРОТИДІЇ ТОРГІВЛІ ЛЮДЬМИ, ВИКОРИСТАННЯ КОШТІВ ФОНДУ ОХОРОНИ НАВКОЛИЩНЬОГО ПРИРОДНОГО СЕРЕДОВИЩА ТА ІН.
НА ДЕЯКІ ЗАПИТИ, ЗАДОВОЛЕННЯ ЯКИХ ВИМАГАЛО ТРИВАЛОГО ЧАСУ БУЛО НАПРАВЛЕНО ПРОМІЖНІ ВІДПОВІДІ, ПРОТЕ В ЦІЛОМУ, ВСІ ЗАПИТИ ЗАДОВОЛЕНО У ВСТАНОВЛЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ ТЕРМІНИ (ВІДПОВІДНО ДО ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ").
2018 рік
За 12 місяців 2018 року до Делятинської селищної ради ОТГ надійшли 13 запитів на публічну інформацію. З НИХ 4 - ПОШТОЮ, 9 - ЕЛЕКТРОННОЮ ПОШТОЮ, ЗАПИТИ НАДХОДИЛИ ВІД ЮРИДИЧНИХ ТА ФІЗИЧНИХ ОСІБ, ТА СТОСУВАЛИСЯ ПИТАНЬ ДІЯЛЬНОСТІ РАДИ, ІНФОРМАЦІЇ ЩОДО УКЛАДЕНИХ ДОГОВОРІВ ТА ДОЗВОЛІВ, СТРАЙКІВ, ІНФОРМАЦІЇ ЩОДО НАЯВНОСТІ ВІЛЬНИХ ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК. ВСІ ЗАПИТИ ЗАДОВОЛЕНО У ВСТАНОВЛЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ ТЕРМІНИ (ВІДПОВІДНО ДО ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ").