Делятинська громада
Івано-Франківська область, Надвірнянський район

Відтепер в Україні доступна електронна марка для рекомендованих листів. Як працюватиме і кому це може бути цікаво, – пояснює Укрпошта

Дата: 13.11.2023 16:08
Кількість переглядів: 94

Фото без описуФото без описуФото без опису

Вперше в Україні Укрпошта впроваджує електронну марку – новий сервіс для рекомендованих листів, за допомогою якого тепер можна замовити, завантажити та роздрукувати електронну марку на звичайному принтері вдома чи в офісі всього за кілька хвилин. Використання нового знака поштової оплати має низку переваг, адже тепер відправнику не потрібно зайвий раз приходити у відділення Укрпошти, щоб купити марки, та витрачати час на оформлення відправлень. Окрім цього, покращиться контроль доставки таких листів.

Послуга електронної марки насамперед стане цікавою для великих державних інституцій, а також юристів, нотаріусів, які відправляють кореспонденцію у великих обсягах. Наразі електронна марка доступна для рекомендованих листів, а у 2024 році скористатися послугою зможуть українці, які відправлятимуть прості листи. Згенерувати електронну поштову марку та оплатити її онлайн можуть як існуючі, так і нові клієнти Укрпошти. Для цього потрібно лише увійти до Особистого кабінету на сайті https://www.ukrposhta.ua/ua, створити лист та оплатити вартість поштового відправлення за допомогою банківської картки. У корпоративних клієнтів є можливість оплатити створені рекомендовані листи за рахунок авансу. 

Застосування електронної марки дає можливість відстежити всі операції відправлення онлайн, відображати статус та історію відправлення в Особистому кабінеті користувача, скоротити витрати на використання поштових марок та підготовку листів. Також однією з переваг для корпоративних клієнтів, що замовляють марки по договорам, стане оплата поштових послуг за фактом використання, а не передплатою. Все це дозволить національному поштовому оператору не просто зробити процес відправки листів комфортним для корпоративних клієнтів, а й розвантажити відділення від черг. 

“Раніше кожен наш клієнт міг спостерігати, як одна людина довго стоїть біля віконця з пачкою листів, а оператор сумлінно наклеює низку марок на один конверт, вартість яких має відповідати вазі відправлення. І так по колу - 2 млн листів щомісяця проходять через наші відділення. Відтепер це в минулому. Бо всі такі листи можна оформити онлайн в Особистому кабінеті, і роздрукувати унікальну марку просто в себе вдома чи в офісі й далі відстежувати всі операції по своїх відправленнях на сайті або в мобільному додатку. Це ще один дуже важливий крок на шляху наших змін з диджиталізації процесів, який точно відчують наші клієнти. Вдячний всій команді за успішну реалізацію проєкту”, – підкреслив Ігор Смілянський, генеральний директор АТ “Укрпошта”.

Укрпошта закликає всіх наявних та нових корпоративних клієнтів, а також клієнтів, які ще не користуються послугами Укрпошти та не мають Особистого кабінету, скористатися новим сервісом – електронною поштовою маркою для рекомендованих листів, щоб самостійно переконатися у його перевагах. Улюблені всіма художні марки залишаються доступними для використання і колекціонування.

Довідково:

Що таке електронна  марка?

Електронна марка – це знак поштової оплати, що у вигляді QR-коду наноситься на листи, поштові картки, містить інформацію про індекс одержувача, дату створення поштового відправлення, вагу, номер відправлення та підтверджує оплату послуг поштового зв’язку. Електронна марка широко використовується в сучасних поштах світу: у Великобританії, США, Німеччині, Ірландії та інших, для надання поштових послуг своїм клієнтам. Відтепер електронна марка діє і в Україні! 

Впровадження електронної марки стало можливим завдяки Закону України "Про поштовий зв’язок", який вступив в силу 25 травня 2023 року.  Закон став підґрунтям для впровадження нових послуг, пов’язаних з ІТ-технологіями, зокрема нових засобів оплати та способів доставки відправлень. 

Для того, щоб отримати електронну марку, треба виконати такі кроки/ Розказуємо, як самостійно зробити електронну  марку

·    Авторизуватися в Особистому кабінеті (ОК) на сайті Укрпошти.

·    Обрати послугу «Лист».

·    Створити список із типом оплати «Електронна марка».

·   Створити відправлення (рекомендований лист), заповнити всі обов’язкові дані та   обрати формат конверта.

·    Вибрати конкретне відправлення або весь список, який бажаєте оплатити. Поштова вартість розраховується автоматично на основі вибраного продукту.

·    Здійснити онлайн-оплату банківською картою.

Після виконання цих простих кроків клієнт отримує QR-код із графічним зображенням електронної марки, який він може самостійно роздрукувати на звичайному принтері одразу на конверт або на стікер на самоклеючому папері та відправити його з найближчого відділення Укрпошти або скористатися послугою кур’єрського забору. 

Отримати більш детальну інформацію про сервіс електронної марки можна також на сайті Укрпошти: https://www.ukrposhta.ua/ua/lysty-ta-poshtovi-kartky#some-id


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь